Aktivitets hagen och inomhus träning

Välkomna till Alunda BKs aktivitets hage.

Denna hage är under hösten/vintern 24/25 öppen endast för medlemmar (sällskap accepteras) Bokning sker till Cattis Zackariasson på telefonnummer 0708-458545.

Bokningar ses i Alunda Bks almanacka på www.alundabrukshundklubb.se

Bokning kan ske max två timmar. Bokning sker max en månad framåt. Klubbens verksamhet har företräde. Om bokning ej har skett är det fritt att använda hagen. Om det då kommer fler som också vill använda den är det max 15 min i taget. Vid skador och fel kontakta boknings ansvarig. Plocka upp efter dig själv och din hund (soptunna finns vid klubbstugan)

Välkomna till Alunda BKs inomhus träning

OBS!!! Denna lokal finns inte möjlighet att låna i dagsläget då det ska läggas in ny matta m.m

Möjlighet kommer att finnas att under hösten/vintern 24/25 träna i våran iordningställda inomhus lokal i klubbstugan. Den kommer att vara öppen endast för medlemmar (sällskap accepteras) Bokning sker till Cattis Zackariasson på telefonnummer 0708-458545.

Bokningar ses i Alunda Bks almanacka på www.alundabrukshundklubb.se

Bokning kan ske max två timmar. Bokning sker max en månad framåt. Klubbens verksamhet har företräde. Om bokning ej har skett är det fritt att använda lokalen. Om det då kommer fler som också vill använda den är det max 15 min i taget. Vid skador och fel kontakta boknings ansvarig. Städa upp efter dig själv och din hund. Om ni tar fika så glöm inte att swisha betalningen enligt gällande prislista

Rökning ej tillåtet på klubbens område